sobota, 5 sierpnia 2017

"W krainie miodem płynącej... 4" - podsumowanie akcji



29 lipca zakończyła się czwarta edycja organizowanej przeze mnie akcji kulinarnej "W krainie miodem płynącej...". Wzięło w niej udział 22 uczestników, którzy zgłosili 34 przepisy na Durszlaku i 15 w Mikserze Kulinarnym, z czego 13 powtórzyło się na obu agregatorach.

Wszystkim uczestnikom bardzo dziękuję😊 
Cieszę się, że udało nam się zebrać tyle przepisów, mimo że tegoroczna pogoda nie sprzyja produkowaniu miodu przez pszczoły, a w związku z tym również miodobraniu.

Wspólnie zebraliśmy 36 przepisów na śniadania, sałatki, przekąski, desery, bułki i przetwory. Tradycyjnie wszystkie przepisy podlinkowane publikuję niżej.

Prywatnie cieszę się, że w czasie trwania tej akcji udało mi się przeczytać fascynującą książkę Mai Lunde "Historia pszczół", do przeczytania której namawiam. Problem CCD (masowego wymierania pszczół) dotyczy już całego naszego globu, więc może warto przekonać się, co może nas spotkać, jeśli zabraknie na Ziemi owadów zapylających, do których należą pszczoły miodne.






















































































































































































6 komentarzy:

  1. Cieszę się, że mogłam wziąć udział w akcji, było mi bardzo miło. Czekam na kolejne edycje! :)
    https://smilingshrimp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie trwa moja akcja związana z robieniem przetworów. Szczegóły tutaj: http://weekendywdomuiogrodzie.blogspot.com/2017/06/robmy-przetwory-edycja-3-zaproszenie-do.html
      Zapraszam :)

      Usuń
  2. Cieszę się, że mogłam wziąć udział w akcji. Książkę znam i również gorąco polecam, choć jest to pozycja, którą budziła we mnie dyskonfort podczas czytania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za udział :)
      Książka do łatwych nie należy, głównie ze względu na początkowo apokaliptyczny wątek Tao w przyszłości. Ale myślę, że warta przeczytania.

      Usuń
  3. Cieszę sie ze mogłam wziąć udział w akcji a tym bardziej, ze jest to moja pierwsza akcja kulinarna. Zebrane przepisy są bardzo interesujące i z przyjemnością będę je testowała na najbliższych. Książka bardzo mnie zaintrygowała . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Korzystaj do woli. Zachęcam do udziału w innych akcjach kulinarnych :)

      Usuń

Chętnie poznam Twoje zdanie na temat tego wpisu lub przepisu. Zostawisz kilka słów w komentarzu?
Dziękuję, również za lajki na fb oraz serduszka na Instagramie :-)
Komentarze z lokowaniem produktów nie będą publikowane.