poniedziałek, 30 grudnia 2019

Choinka - przekąska imprezowa

Zbliżający się sylwester sprawił, że ponownie zaczęłam się bawić się formą i kształtem. W ubiegłym roku fascynowały mnie kształty ciast drożdżowych, a w tym sezonie skupiam się na przekąskach. Mam jeszcze kilka pomysłów i do wtorku być może uda mi się wrzucić je tutaj.




Składniki:

długi ogórek
2 łodygi selera naciowego
pomidorki koktajlowe
pęczek małych rzodkiewek
opakowanie mozzarelli mini
czarne oliwki
zielone oliwki
gruby plaster sera Mimolette
patyczki szaszłykowe

  1. Z ogórka ze skórą wyciąć długie plastry za pomocą obieraczki do jarzyn.
  2. Resztę ogórka pokroić na grube kawałki.
  3. Na patyczki szaszłykowe wbijać kawałek ogórka, pomidorek koktajlowy, potem plaster ogórka przeplatany rzodkiewką, pomidorkiem, mozzarellą i obydwoma rodzajami oliwek. 
  4. Dół patyczka wbić w kawałek selera naciowego i ustabilizować choinkę.
  5. Na szczyt choinki wbić gwiazdę wyciętą z sera za pomocą wykrawaczki do ciastek.




2 komentarze:

  1. Też świetne :)
    Teraz to już mam mętlik, wszystko mnie kusi. Chyba dopiero jutro zdecydujemy rano z córką co zrobimy na wieczór :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może skusicie się na myszki, które pojawiły się na blogu kilka godzin temu?
      Mam jeszcze w planach bałwanki z mozzarelli, ale tych już nie dam rady opublikować przed wieczorem. Może uda się wrzucić na facebook, więc zapraszam na funpage https://www.facebook.com/weekendywdomuiogrodzie/

      Usuń

Chętnie poznam Twoje zdanie na temat tego wpisu lub przepisu. Zostawisz kilka słów w komentarzu?
Dziękuję, również za lajki na fb oraz serduszka na Instagramie :-)
Komentarze z lokowaniem produktów nie będą publikowane.