środa, 18 marca 2015

Pasta z jajkiem i porem na kanapki

Przebywanie cały czas w domu i niewychodzenie do ludzi sprawia, że można sobie pofolgować z jedzeniem tego, z czego na co dzień rezygnuję. Mam tu na myśli świeże: czosnek, cebule i pory. A że tych ostatnich mam sporo, więc postanowiłam połączyć je z jajkami, które przezornie ugotowałam wczoraj wieczorem. Do tego przyprawy azjatyckie i wyszło smaczne (nareszcie odzyskałam smak!) mazidło do chleba.




Składniki:


ok. 20 cm kawałek pora (wzięłam część środkową)
3 jajka
kilka plastrów marynowanego imbiru
2 liście natki pietruszki
czarny pieprz
mieszanka soli himalajskiej z przyprawami azjatyckimi
2 łyżki majonezu

Jajka ugotować na twardo i ostudzić. Obrać ze skorupki i drobno pokroić.
Por i imbir pokroić w drobną kostkę.
Rozdrobnić natkę pietruszki.
Całość wymieszać z majonezem i doprawić do smaku.

Smakuje najlepiej po kilku godzinach trzymania w lodówce.

-----
Podobne:

Hummus z czosnkiem niedźwiedzim
Sałatka pieczarkowa z jajkiem
Żółta sałatka



Domowy WyróbALE JAJA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Twoje zdanie na temat tego wpisu lub przepisu. Zostawisz kilka słów w komentarzu?
Dziękuję, również za lajki na fb oraz serduszka na Instagramie :-)
Komentarze z lokowaniem produktów nie będą publikowane.