czwartek, 23 kwietnia 2015

Szybka sałata z mozzarellą i brzoskwinią

To jedna z moich ulubionych sałatek :) Ma w sobie dużo smaków, choć składników niewiele. U mnie idealna na czwartkowe popołudnie, gdy czyszczę lodówkę z wędlin, których używałam na kanapki do pracy w ciągu tygodnia. Robi się szybciutko. Składniki rozdrabnia się według uznania. Polecam dodać kilka listków rukoli, bo wzbogaca smak. Ja dziś pierwszy raz używam swojej własnej posianej w tunelu zimą. Zachęcam do spróbowania :)





Składniki:


3 liście sałaty lodowej
ciut rukoli do smaku
dwie połówki brzoskwiń z puszki (w sezonie - świeże)
kilka plastrów szynki lub polędwicy
kulka mozzarelli (125 g)
olej lniany lub oliwa (ok. dwóch łyżek)
chlust octu winnego
pieprz
  1. Sałatę lodową porwać na kawałki.
  2. Do sałaty dorzucić pokrojoną wędlinę.
  3. Mozzarellę porwać na kawałki w rękach. Dorzucić do salaterki z sałatą.
  4. Na wierzch położyć kawałki pokrojonych brzoskwiń i listki rukoli.
  5. Polać oliwą i octem winnym. Oprószyć świeżo i grubo zmielonym pieprzem (ja czasem również kminkiem).
I gotowe :)


2 komentarze:

  1. Nigdy jeszcze nie próbowałam takiego połączenia, więc muszę niedługo spróbować! Sałatka wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoje zdanie na temat tego wpisu lub przepisu. Zostawisz kilka słów w komentarzu?
Dziękuję, również za lajki na fb oraz serduszka na Instagramie :-)
Komentarze z lokowaniem produktów nie będą publikowane.