sobota, 17 grudnia 2016

Podsumowanie akcji "Danie pachnące ziołami 3."


W tegorocznej akcji "Danie pachnące ziołami" zebraliśmy 42 przepisy na Durszlaku i 18 przepisów w Mikserze Kulinarnym. Niektóre z nich zgłosiliśmy do obu agregatorów.


Mnie bardzo cieszy różnorodność przepisów - poza daniami głównymi i zupami tak charakterystycznymi jesienią, pojawiły się przepisy na pieczywo, przyprawy i kiszonki. To głównie za sprawą Hajduczka, który po raz kolejny zasilił moją akcję niezliczoną ilością przepisów - DZIĘKUJĘ!!!


Tym razem zestawienie przepisów przygotowałam według liczby nadesłanych przepisów. Pliki z miniaturkami z agregatorów nie bardzo przypadły mi do gustu, więc zrobiłam swoje podsumowanie przepisów z linkami odnoszącymi się do stron autorów przepisów. Gdyby okazało się, że jest jakiś błąd w podsumowaniu lub pominęłam jakiś przepis, proszę o wiadomość w komentarzu do tego wpisu.


Z bloga Hajduczek naturalnie:























Z bloga Weekendy w domu i ogrodzie:















Z bloga Codziennik Kulinarny:









Z bloga Domowe gotowanie:









Z bloga Kulinarne Przemyślenia:







Z bloga Czary Gary:







Z bloga Relax, take it tasty:







Z bloga Życie zaczyna się w kuchni:







Z bloga Kuchnia w słońcu skąpana:







Z bloga Smaczne-zdrowe:




Z bloga Potrawy Półgodzinne:




Z bloga o-smaku:





Z bloga Spiżarnia Sikorek:





Z bloga Domowe ciasta:





Z bloga smaczne-opowieści:





Z bloga Smakołyki Angeli, Angela's Delicacies, Le Prelinatezze di Angela





Z bloga Mint Taste:





Z bloga moje-pitraszenie:





Z bloga Sanitas:





Z bloga La grande e la piccola cuoca:





Z bloga Przepisy online:





Z bloga rabarbarowo:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Twoje zdanie na temat tego wpisu lub przepisu. Zostawisz kilka słów w komentarzu?
Dziękuję, również za lajki na fb oraz serduszka na Instagramie :-)
Komentarze z lokowaniem produktów nie będą publikowane.