sobota, 20 lipca 2019

Co zrobić z niesmacznym arbuzem?

Za arbuzami nigdy nie przepadałam, ale w tym roku mi się zmieniło i co jakiś czas kupuję kawałek. Zdarzyło się Wam kiedyś kupić arbuza, spróbować i stwierdzić, że Wam nie smakuje? Mnie coś takiego przydarzyło się ostatnio. Nie lubię wyrzucać żywności, więc postanowiłam zadziałać.  Przy okazji "ratowania" smaku tego owocu pozbyłam się tego, co mi w arbuzach nie pasuje - duża ilość pestek i dziwna chrupkość połączona z poczuciem osadzania się czegoś dziwnego na języku.




Składniki (ilość zależy od smaku arbuza; podaję je w takich proporcjach, jakich użyłam ostatnio):
ok. 1 kg arbuza (ze skórą i pestkami)
sok z limonki
2 łyżki płynnego miodu


  1. Miąższ arbuza pozbawić pestek, dowolnie rozdrobnić i wrzucić do wysokiego pojemnika.
  2. Do arbuza wycisnąć sok z limonki i dodać miód (jego ilość można zwiększyć).
  3. Wszystko zmiksować ręcznym blenderem. I podawać 😊




Warzywa dyniowate 2019




Jeśli masz ciekawe przepisy na wykorzystanie miodu lub miodu pitnego i chcesz się nimi podzielić, zapraszam do udziału w szóstej edycji akcji kulinarnej "W krainie miodem płynącej...". Szczegóły po kliknięciu na baner niżej.

https://weekendywdomuiogrodzie.blogspot.com/2019/07/w-krainie-miodem-pynacej-zaproszenie-do.html

2 komentarze:

  1. No tak, masz rację, wpadłyśmy obie na podobny pomysł na arbuzowy koktajl... w tym samym mniej więcej czasie :). Mój arbuz był akurat dobry i słodki, ale chciałam poeksperymentować :). Dziękuję za dodanie go do mojej akcji i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoje zdanie na temat tego wpisu lub przepisu. Zostawisz kilka słów w komentarzu?
Dziękuję, również za lajki na fb oraz serduszka na Instagramie :-)
Komentarze z lokowaniem produktów nie będą publikowane.