niedziela, 27 października 2019

"Rok w Pensjonacie Leśna Ostoja" Joanny Tekieli

W sierpniu przeczytałam "Pensjonat Leśna Ostoja", pierwszy tom serii Joanny Tekieli. Po drugi tom, "Rok w Pensjonacie Leśna Ostoja" sięgnęłam we wrześniu, ale do tej pory nie znalazłam czasu, by się podzielić swoimi wrażeniami.




Pensjonat "Leśna Ostoja" staraniem Justyny, ekipy Jakuba i innych mieszkańców Drzewia został wykończony. Teraz pora, by każdy z pracowników korporacji Konsultrak poprowadził pensjonat przez miesiąc. Jak sobie poradzi z takim wyzwaniem nieśmiała Michasia, księgowa Bożena, Karolina kochająca gwar dużego miasta, Cruella-Agata (tej przypadnie zorganizować święta w pensjonacie) i inni?

Każde z nich zarządza pensjonatem na swój sposób. W przypadku niektórych okaże się, że pracownicy są bardziej przytomni i odpowiedzialni. Kobiety zostaną poddane próbie zauroczenia z miejscowym amantem. Nie zabraknie też historii z żubrem.

Joanna Tekieli po raz kolejny dostarcza swoim czytelnikom miłych wrażeń podczas lektury. Dla mnie to był prawdziwy relaks i przyjemność. Lekki sposób pisania, stworzenie pięknej atmosfery, dodatek wątków humorystycznych i przede wszystkim odmienne przedstawienie bohaterów, sprawiły, że dałam się wkręcić i wróciłam do pensjonatu Leśna Ostoja z ochotą.

47/2019 (380 str.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Twoje zdanie na temat tego wpisu lub przepisu. Zostawisz kilka słów w komentarzu?
Dziękuję, również za lajki na fb oraz serduszka na Instagramie :-)
Komentarze z lokowaniem produktów nie będą publikowane.