sobota, 14 marca 2020

Bomba witaminowa - zielony koktajl zimowy

Dzień dobry! Mam wrażenie, że od ostatniego mojego wpisu minęły całe wieki, choć pojawił się on 6 dni temu. Tyle się dzieje ostatnio i człowiek zajmuje swoje myśli głównie bezpieczeństwem, że ma się wrażenie, jakby dzień zamienił się w tydzień. Ja na szczęście mam taką możliwość i od dwóch dni nie wychodzę. To samo proponuję wszystkim wokół, jeśli tylko nie muszą chodzić czy jeździć do pracy. Na szczęście udało mi się zrobić jako takie zakupy i mam nadzieję, że kilka tygodni wytrzymam 😉 Mam na szczęście czym zająć myśli, więc panika, która udzieliła mi się w czwartek jakoś ze mnie zeszła. I skupiam się na właściwym odżywianiu, bo teraz trzeba o to naprawdę zadbać. Zapraszam zatem na szklankę pożywnego koktajlu, będącego dużą bombą witaminowo-mineralną, a to za sprawą jednego z najzdrowszych warzyw, jakim jest jarmuż.




Składniki (na 2 szklanki)

10 młodych liści jarmużu
2 gałązki natki pietruszki
banan
kiwi
łyżka oleju rzepakowego lub lnianego
sok z połowy limonki
przegotowana woda

  1. Liście opłukać i usunąć z nich zgrubienie.
  2. Porwane liście, posiekaną natkę, obrane i pokrojone owoce wrzucić do blendera lub malaksera.
  3. Na koniec wycisnąć sok z limonki i wlać olej.
  4. Wszystko dokładnie zmiksować.
  5. Do szklanek wlać ok. 1/3 wody i dodać pulpę owocowo-warzywną. Wymieszać i podawać.




2 komentarze:

Chętnie poznam Twoje zdanie na temat tego wpisu lub przepisu. Zostawisz kilka słów w komentarzu?
Dziękuję, również za lajki na fb oraz serduszka na Instagramie :-)
Komentarze z lokowaniem produktów nie będą publikowane.