sobota, 7 stycznia 2017

"Wytrawne potrawy wigilijne 2016" - podsumowanie akcji


Bardzo dziękuję wszystkim, którzy przesłali swoje przepisy do drugiej edycji mojej akcji kulinarnej "Wytrawne potrawy wigilijne".

Do Miksera Kulinarnego wysłaliśmy 17 przepisów, z czego zaakceptowałam 16. Na Durszlak tych przepisów przyszło 35 przepisów, z czego zaakceptowałam 26. Głównym powodem braku akceptacji przepisów był brak banerka akcji we wpisach. Zdarzył się też wpis niepostny i jeden zbiorowy, a w tym roku zastrzegłam, że będę akceptować pojedyncze przepisy.

W każdym razie powstała pokaźna książka kucharska z przepisami na czas Wigilii :)
Przepisy posegregowałam na zupy, pierogi i uszka, śledzie, ryby inne niż śledzie, krokiety i paszteciki oraz inne, które nie zmieściły się w żadnej z poprzednich kategorii.







ZUPY












PIEROGI i USZKA






























ŚLEDZIE

































RYBY INNE NIŻ ŚLEDZIE


















KROKIETY i PASZTECIKI









INNE





2 komentarze:

Chętnie poznam Twoje zdanie na temat tego wpisu lub przepisu. Zostawisz kilka słów w komentarzu?
Dziękuję, również za lajki na fb oraz serduszka na Instagramie :-)
Komentarze z lokowaniem produktów nie będą publikowane.