sobota, 10 października 2015

Melon z chorizo i brie

To na pozór szalone połączenie wypadło niezwykle smacznie. Po dzisiejszym pracowitym dniu (kilka godzin w firmie i generalne porządki w mieszkaniu) postanowiłam dokonać fuzji kuchni hiszpańskiej i francuskiej :)




Składniki:


kilka młodych listków mizuny, musztardowca, endywii lub innych sałat
ok. 10 plasterków chorizo
pół melona
pół sera brie
oliwa truflowa
gruba sól

  1. Z melona pozbyć się pestek (wydłubać łyżką).
  2. Obrać owoc ze skóry.
  3. Pokroić w kostkę.
  4. W podobną kostkę pokroić ser brie. Rozłożyć na melonie.
  5. Rozrzucić plasterki chorizo na melonie.
  6. Dorzucić listki sałat.
  7. Skropić całość oliwą i posypać solą.

-----------
Podobne:

Sałata z melonem i camembertem
Owocowo-wytrawna sałatka z mango
Sałata z melonem i pstrągiem




Francja od kuchni - konkurs!Jesień pełna warzyw


2 komentarze:

  1. Zaskakujące połączenie! Jestem strasznie ciekawa smaku... Lubie takie odważne przepisy, gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszło słodko-ostro. Jeśli lubisz smak dojrzałego i soczystego melona oraz chorizo (miałam dość ostre), powinno Ci posmakować. Wzięłam brie z oliwkami, więc doszedł jeszcze lekko gorzki smak oliwek.Mi bardzo (!) smakowało. Polecam :)

      Usuń

Chętnie poznam Twoje zdanie na temat tego wpisu lub przepisu. Zostawisz kilka słów w komentarzu?
Dziękuję, również za lajki na fb oraz serduszka na Instagramie :-)
Komentarze z lokowaniem produktów nie będą publikowane.